Tabel de comparare ECU

Comparați toate unitățile MaxxECU

Caracteristică

MINI

STREET

SPORT

V1

RACE

PRO

Cilindri secvențiali (max.)
4
6
6
8
8
12
Cilindri de scânteie uzați (max.)
8
12
12
12
12
16
Hidroizolat
(H2O only)
Senzor MAP încorporat (până la 3 bar/43,5 psi de impuls)
Banda largă încorporată (LSU 4.2, 4.9)
✓(dual)
EGT incorporat
8
8
12
CAN bus
✓(dual)
Bluetooth încorporat
E-Throttle încorporat
✓(dual)
Suport încorporat pentru senzor de detonatii
✓(dual)
✓(dual)**
Înregistrări interne (8 MB)
Viteza maximă a jurnalului intern
1000Hz
1000Hz
1000Hz
1000Hz
1000Hz
1000Hz
Intrări senzori: IAT, CLT, TPS
Intrări de declanșare (VR/hall)
1
2
2
2
2
2
Intrări analogice suplimentare (temperatura)
0
2
2
2
2
6
Intrări analogice suplimentare (0-5V)
2
2
6
2
6
16
Intrări extra digitale/VR
0
0
0
2
4
4
Intrări digitale suplimentare
2
2
2
0
0
6
Ieșiri injector
4 saturated
6 saturated
6 (peak/hold)
8 (peak/hold)
8 (peak/hold)
16 (peak/hold)
Ieșiri de aprindere
4
6
6
8
8
12
Ieșiri suplimentare (LOW DRIVING)
4
5
7
9
9
18
Ieșiri suplimentare (HIGH DRIVING)
2 (2A)
8 (4A)
Ieșiri suplimentare pentru motor (HIGH/LOW)
2 (2A)
4 (2A)
4 (2A)
Launch control
Anti-lag/shift-cut
Controlul tracțiunii
✓*
✓*
✓*
✓*
 Sprijin camă variabilă (VVTi/VANOS/VarioCAM)
✓*
✓*
✓*
✓*
Flex fuel
Suport transmisie automată
✓*
✓*
✓*
Controlul secvenţial al cutiei de viteze/throttle blip
✓*
✓*
✓*
NOS (stagii multiple)
Boost control (stagii multiple)
Control pneumatic de creștere a cursei
Sistem avansat de intrare/ieșire CAN bus

* în funcție de cerințele IO..
** Unități fabricate (și vândute) în 2018 și în curs de desfășurare (REV 10+)